بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مکتب شاهینی یا مکتب تاج!؟

Free Link Exchange

هر زمان بحث قدمت و سابقه تیمها به میان می آید،سپاهانی ها مدعی می شوند که تیمشان از نسل و مکتب شاهین بوده و دارای قدمتی زیاد می باشند!
هر زمان صحبت از پول و بستن قرار دادهای کلان در طی ده سال اخیر میاید، سپاهان اصفعان بهترین تیم از لحاظ پرداختی ها کلان و بدون تاخیر میآید،نام تیم سپاهان و چند تیم  دیگر صنعتی به میان آورده میشود!
اماحداقل درطی یک دهه اخیر شاهد بودیم که مکتب شاهینی های اصفهان معمولا تیم خود را  با استفاده از مکتب باسابقه و ریشه دارتر تاج  به جلو هئدایت کرده و در این بین بیشترین بازیکنی که با انواع و اقسام ترفنده ها جذب تیمشان کردند از بدنه استقلالی ها بوده!
از ناصرحجازی و امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی بگیرید تا هاشم بیگ زاده،جان واریو،خسرو حیدری،مهدی رحمتی،رضا عنایتی،علی حمودی و احتمالا این روزها جواد نکونام بازیکنانی بودند که در طی چند سال گذشته در این تیم خوب اصهفهانی مورد استفاده قرار گرفته بودند!
حال اگربخواهیم از بحث اصلی کمی دور شویم باید نکته ای را متذکر بشویم که مدیران سپاهان و احتمالا تراکتور سازی تبریز با جذب بازیکنان قیمت بالا که بصورت نقدی پیش پرداختهایشان واریز به حسابشان میشود در حال دور زدن قانون و زیر پا گذاشتن سقف هزینه های جاری تیمشان بدون در نظر گرفتن قانون جدید سازمان لیگ برتر در حال خرید یا تمدید بازیکنان قدیمی یا جدید برای ترمیم و رفع نقاط ضعف می باشند!
لذا از آقای تاج رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سابق سپاهان!!!خواهش می کنیم به تخلفات احتمالی این تیمها دراین برهه از زمان بیشتر توجه کرده و چشمهایشان را بر روی هر کار وهر کسی باز نکنید!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 19 / 3 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات,استقلال,سپاهان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com